Strona główna » FAQ

FAQ

1. Czy podane ceny są cenami netto czy brutto?
Jesteśmy nastawieni na sprzedaż w kanale B2B, dlatego podane ceny są katalogowymi cenami NETTO i należy do nich doliczyć 23% VAT.

2. Czy oferujecie usługę montażu?
Tak, zamawiając zabezpieczenia budowlane w naszym sklepie, w tym również ogrodzenia ażurowe czy pełne, istnieje możliwość zamówienia usługi montażu. Niestety nie jesteśmy w stanie określić ceny usługi na etapie kompletowania przez Państwa zamówienia. Dlatego też zalecamy, aby dodać do koszyka usługę montażu. Cena zostanie określona przez naszego przedstawiciela handlowego na etapie weryfikacji zamówienia i przedstawiona w momencie podjęcia z Państwem kontaktu. Na tym etapie można z niej zrezygnować.

3. W jaki sposób weryfikowane są złożone zamówienia?
Po otrzymaniu Państwa zamówienia, pracownik sklepu weryfikuje je pod kątem poprawności nie tylko wprowadzonych danych, ale również skompletowanego zamówienia. W przypadku ogrodzeń tymczasowych, sprawdzona zostanie ilość zamówionych stóp stabilizujących, klamer i innych akcesoriów dodatkowych. Następnie skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów.

4. Czy po złożeniu zamówienia mam czekać na telefon albo wiadomość mailową?
Tak, Państwa zamówienie najpierw przejdzie proces weryfikacji, a następnie nasz doradca techniczno-handlowy podejmie próbę kontaktu.

5. W jaki sposób otrzymam fakturę za złożone zamówienie?
Faktura zostanie przygotowana oraz przesłana do Państwa po ustaleniu wszystkich szczegółów dotyczących transportu, usług dodatkowych itp.

6. Czy ceny w sklepie obejmują koszty dostawy?
Nie. Koszty dostawy szacowane są indywidualnie dla każdego zamówienia.

7. W jaki sposób naliczane są koszty dostawy?
Koszty dostawy ogrodzeń tymczasowych i innych zabezpieczeń budowlanych zależą od wielu czynników. - Rodzaj i masa zamawianego asortymentu, - Odległość miejsca docelowego od najbliższego oddziału terenowego TLC Rental Koszty te szacowane są przez naszego przedstawiciela handlowego na podstawie złożonego zamówienia i zostaną przedstawione podczas rozmowy.

8. Gdzie znajdują się oddziały terenowe sklepu Ogrodzenia Tymczasowe?
Oddziały terenowe wraz z magazynami znajdują się w 9 miastach w Polsce. Zakupione ogrodzenia budowlane można odebrać z Krakowa, Warszawy, Katowic, Rzeszowa, Gdańska, Szczecina, Poznania, Wrocławia lub Torunia.

9. Czy kwota końcowa wygenerowana przez sklep jest kwotą ostateczną?
Jeśli wybrali Państwo opcję odbioru osobistego w jednym z naszych oddziałów, to tak. Wtedy nie musimy szacować takich zmiennych jak koszty dostawy czy opcjonalna usługa montażu. Jeśli jednak chcą Państwo, aby zamówiony asortyment został dostarczony i zamontowany na miejscu, wtedy nasz doradca techniczno-handlowy oszacuje koszty dostawy oraz montażu, a następnie poinformuje Państwo o określonych kwotach.

10. Czy koszty montażu zamówionego asortymentu są stałe?
Nie. Koszty montażu uzależnione są od ilości i rodzaju zamówionego asortymentu oraz są one określane każdorazowo dla danego zamówienia.

11. Kto jest właścicielem sklepu Ogrodzenia Tymczasowe?
Właścicielem sklepu Ogrodzenia Tymczasowe jest firma TLC Rental zajmująca się wynajmem i sprzedażą mobilnych systemów zabezpieczeń budowlanych. Zapraszamy na naszą stronę www.

12. Chcę kupić ogrodzenia budowlane. Jakie akcesoria są niezbędne do poprawnego montażu?
Do poprawnego montażu ogrodzeń budowlanych zarówno ażurowych jak i pełnych, niezbędne są stopy stabilizujące – betonowe lub PVC, oraz klamry służące do spinania ze sobą paneli. Pozostałe akcesoria dostępne w naszym sklepie służą do wzmocnienia szeregu paneli przed podmuchami wiatru, naporem tłumu, lub do zastosowania jako alternatywa dla zazwyczaj stosowanych stóp stabilizujących.

13. Jak szybko realizowane są zamówienia złożone w sklepie?
Zamówienia w naszym sklepie zazwyczaj realizowane są w ciągu 48 godzin od weryfikacji zamówienia i potwierdzenia go przez naszego specjalistę. W niektórych przypadkach czas realizacji może się wydłużyć, o czym zostaną Państwo poinformowani.
 
Przejdź do strony głównej